Створення проектів в С++ Builder

Лабораторна робота №17

“Створення проектів в С++ Builder”

Мета роботи: освоїти принципи візуального програмування, вивчити основні функціональні можливості С++ Builder, навчитися працювати з головними візуальними компонентами С++ Builder.

Порядок виконання роботи

  1. Створити проекти, описані у теоретичних відомостях, та продемонструвати виконання отриманих програм.
  2. Створити власний проект згідно з номером варіанта.

Варіанти завдань

  1. Створити проект, який буде мати дві форми. З використанням компонентів Edit i Buttonстворити першу форму, в яку потрібно буде ввести довжини трьох сторін трикутника. У другій формі відобразити значення площі та периметра  трикутника.
  2. Створити проект, який буде мати дві форми. З використанням компонентів Edit i Buttonстворити форму, в яку потрібно буде ввести значення радіуса кола. У другій формі відобразити значення площі круга та довжини кола.
  3. Створити примітивний варіант гри “Перший мільйон”  (“О, щасливчик!”). Використати компоненти Button та Label для відображення питань та відповідей. Обмежитись одним запитанням, в разі відповіді вивести результат (Так чи Ні) в іншій формі.
  4. Створити проект, який буде складатись з двох форм. На першій формі повинна бути лише кнопка виклику другої форми, причому після виклику другої форми перша повинна зникати. На другій формі повинна бути кнопка, яка буде з’являтись у різних місцях форми випадково з кожним натисканням на ній миші.
  5. Створити примітивний текстовий редактор, в якому будуть функції очистки всього тексту, вставка дати та часу, зміни кольору фону і тексту.
  6. Створити калькулятор, подібний до наведеного прикладу, який буде обчислювати sin(x), cos(x), tg(x), ctg(x).
  7. Створити проект, який буде складатись з двох форм. На першій формі за допомогою компонентів Button, Edit та Label створити декілька полів введення назв міст, а навпроти них — кількість населення цих міст. На другій формі після її відображення показати місто з найбільшою кількістю населення.
  8. Створити проект, який буде складатись з двох форм.  На першій формі за допомогою компонентів Button, Edit та Label створити декілька полів введення імен дівчат і хлопців, а навпроти них — їхній вік. На другій формі після її відображення показати імена хлопців та дівчат однакового віку.

Примітка. У дужках написано назви компонентів, які допомагають полегшити роботу та глибше зрозуміти взаємодію компонентів у С++ Builder. Назви, що починаються та закінчуються зірочками, — це назви обов’язкових для використання у програмі компонентів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *