Розглянемо на прикладі, як можна спостерігати за сервером, здійснюючи його оперативний моніторинг. Зробити це дуже просто. Треба з’єднатися з сервером і, не закриваючи цього з’єднання, встановити властивість DDEItem компонента DdeClientltem рівним імені того компонента DdeServerltem на сервері, інформацію від якого потрібно отримувати. Доки з’єднання відкрито, інформація, яка змінюється, з сервера постійно надходитиме на компонент DdeClientltem клієнта.
Щоб здійснити це у своїй програмі клієнта, в обробник кліку на кнопці Button1 з написом «Контакт» вставте наступний код:
if(Button1->Down)
{
if((!DdeClientCanv1->SetLink(CBServer->Text, CBTopics->Text)) || !DdeClientConv1->OpenLink())
ShowMessage("Немає зв'язку з сервером '" + CBServer->Text + "' на тему '" + CBTopics->Text + "'");
}
else
{
DdeClientConv1->CloseLink();
Edit1->Text = "";
}
Якщо кнопка Button1 натиснута, здійснюється зв’язок із сервером. Цей зв’язок розривається лише при відпусканні кнопки Button1. Запустіть програму, встановіть у списках сервер та тему, за якими хочете здійснити зв’язок, та натисніть кнопку «Контакт». У вікні редагування з’явиться інформація, надіслана з сервера. Тепер увійдіть до програми-сервера, з яким раніше зв’язалися, і спробуйте змінювати інформацію у його вікні редагування. Можна побачити, що всі ці зміни негайно відображаються у вікні програми-клієнта. Таким чином, між двома програмами встановлено постійний контакт. Він перерветься лише коли відпустити у додатку-клієнті кнопку «Контакт».